§ kreatywne myślenie,
§ kształcenie wyobraźni plastycznej,
§ produktywność i oryginalność.
Czas:
1 godzina
Materiały i narzędzia:
§ szablon z narzuconymi elementami,
§ cienkopis bądź ołówek,
§ kartka z bloku technicznego.
Spodziewane efekty:
§ potrafi stworzyć bryłę bądź zdarzenie z narzuconego elementu,
§ umie myśleć perspektywicznie,
§ umie wykorzystać potencjał swojej wyobraźni.
Etapy pracy:
- Na tablicy należy zamieścić brystol z namalowanymi elementami o dość prostej konstrukcji. Brystol podzielony jest na cztery pola, w każdym polu znajduje się inny element, np.:
- Każdy z uczestników otrzymuje kartkę z bloku technicznego oraz ołówek.
- Podziel kartkę na cztery równe pola.
- Nanieś na każde pole pokazane elementy. Mogą być dowolnej wielkości, ale z zachowaniem dokładnego kształtu.
- Uwaga: teraz uruchom niezgłębione pokłady własnej wyobraźni i stwórz z tych elementów konkretne rzeczy ( przedmioty, postaci, miejsca, zdarzenia itp.).
- Prezentacja prac, dyskusja, analiza.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz